10 Eρωτήσεις πριν την Πλαστική Χειρουργική

Ερωτήσεις που πρέπει να υποβάλετε στον ίδιο σας τον εαυτό, πριν αποφασίσετε μια πλαστική επέμβαση.


1- Είμαι υγιής, τηρώ ένα καλό πρόγραμμα διατροφής;

2-Καπνίζω;

3-Είμαι προετοιμασμένη να κάνω κάποιες αλλαγές στον τρόπο ζωής μου;

4-Έχω ρεαλιστικές προσδοκίες για τα αποτελέσματα της επέμβασης;

5-Έχω αναφέρει στον πλαστικό χειρουργό που θα με αναλάβει το πλήρες μου ιατρικό ιστορικό, που θα περιλαμβάνει τυχόν αλλεργίες;

6-Έχω αναφέρει στον πλαστικό χειρουργό ότι καπνίζω ή καταναλώνω αλκοόλ;

7-Του έχω αναφέρει εάν χρησιμοποιώ φάρμακα, βιταμίνες, συμπληρώματα διατροφής;

8-Είμαι διατεθειμένη να τηρήσω πιστά τις μετεγχειρητικές οδηγίες;

9-Γνωρίζω καλά την διαδικασία της ανάρρωσης;

10-Έχω κάποιο ενήλικα που θα μου συμπαρασταθεί για τουλάχιστον ένα 24ωρο μετά την επέμβαση;

Διαβάστε ακόμα

- 12 Συμβουλές για να Μειώσετε τις Ρυτίδες

Φροντίδα για Σκασμένα Χέρια

- Συμβουλές για μάσκες ματιών

- Έξυπνες συμβουλές για απαλή επιδερμίδα

- Φροντίδα για Σκασμένα Χέρια

- 7 Έξυπνες Συμβουλές Ομορφιάς

1 σχόλιο:

  1. Θα πρέπει να γνωρίζει επίσης, ότι τις τελικές αποφάσεις τις παίρνει ο πλαστικός χειρουργός, που στηρίζονται σε ιατρικά κριτήρια για την ασφάλεια του ασθενούς και την αποφυγή υπερβολών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή